El set d’octubre, el dia que cantam «Viva María, Viva el Rosario…» la parròquia de la Mare del Roser s’endiumenjà per a celebrar la seva patrona que es troba en talla al frontispici de la nau interior enrevoltada de medallons de la vida de Maria, nena, adolescent i ja mare del seu fill, Jesús. Les comunitats paraguaia i neocatecumenal es responsabilitzaren de mantenir el to festiu de la diada. ENHORABONA  a aquestes dues agrupacions, especialment l’uruguaia de caire juvenil i molt ben integrada a la parroquial.

A les 11:00 en punt inicien les guitarres l’anunci de l’entrada de la processó, encapçalada per la creu alçada i D. Maurici, novell mossènyer de la parròquia, i el P. Gerard, uruguaià, venint a aquestes terres per animar la colònia uruguaia, i particularment la comunitat cristiana parroquial. Com un rellotge posat a punt s’anaven engranant els lectors, solistes i els dos cors amb coordinació precisa amb els celebrants. Al l’homilia, el Pare Maurici, fent referència a la primera processó eucarística de Maria a Ain Karin per tal de visitar a la seva cosina Elisabeth animà a tots els presents que fossin testimoni de l’alegria que hem d’espargir al voltant nostre i de la gent més necessitada.

Acabada la solemne i respectuosa celebració religiosa malgrat el nombrós grup de nens i nenes que es comportaren meravellosament, començaren els preparatius per a la processó exterior al temple, pels carrers de la barriada, per compartir la nostra alegria i que la Mare de Déu del Roser beneís els malalts i majors/es que des dels balcons l’aclamaven com a Mare i Senyora.

Arribats, de bell nou, a la parròquia, els participants es reuniren al pati adjacent a la parròquia per compartir  els productes típics del Paraguai i Eivissa desitjant-nos que la Mare de Déu del Roser faci ploure a balquena, roses entremesclades d’amistat i desitjos de pau i alegria per a tots els presents i absents.

FELICITATS PARRÒQUIA DEL ROSER i vagin els mateixos sentiments cap a la clínica que porta el mateix nom.