Va ser el diumenge 4 d’agost quan el sacerdot de la nostra diòcesi D. Francey Gómez Salazar, més popularment conegut com Frank, va prendre possessió de la parròquia Santa Maria Mare de l’Església, de Puig d’en Valls. La presa de possessió Canònica es va desenvolupar en un ambient molt agradable, d’acollida i assistència per part de la comunitat parroquial, grups parroquials, i algunes autoritats civils i comunitàries de Puig den Valls. La Celebració, amb el temple complet, va ser acuradament preparada en la seva litúrgia i en participació per part de ministres de l’altar, escolans, cor, i Colla Pagesa.

Mentrestant, Frank va agrair a Déu, al Bisbe, als seus germans sacerdots, als representants de les institucions i a tota la comunitat parroquial qual fessin presents en un dia tan especial; amb l’atenuant de ser la festa de Sant Joan Ma Vianey, patró dels Sacerdots Diocesans. Ha valorat també el gran treball pastoral esdevingut en la parròquia amb l’acompanyament del rector anterior, i va exhortar la comunitat a continuar la mateixa línia amb el ja existent i a emprendre camps d’acció pastoral encara pendents.

Després de l’ofici religiós hi va haver presentació cultural amb ball pagès i un àpat amb nodrida afluència de gent de totes les edats en un ambient festiu i alegre.