NUESTROS

AÑO 2020

1. Concedida una subvenció al Bisbat d’Eivissa, amb NIF R0700026H, per import màxim de 80.000 € en relació amb el Conveni entre el Consell Insular d’Eivissa i el Bisbat d’Eivissa en matèria de patrimoni cultural per a la promoció i la difusió de les esglésies de Sant Jordi, de Sant Josep, de Sant Antoni, de Sant Miquel, de Santa Eulària, de Jesús, de Sant Pere “el Convent” i de Santa Maria Catedral d’Eivissa, any 2020. Consulta el documento aquí.

2. Concedida una subvenció al Bisbat d’Eivissa, amb NIF R0700026H, per import màxim de 78.322,75 € en relació amb Conveni de col·laboració entre el Consell Insular d’Eivissa i el Bisbat d’Eivissa en matèria de protecció, restauració i conservació de diferents elements patrimonials gestionats pel Bisbat d'Eivissa, any 2020:L’aportació econòmica del Consell es destinarà a fer front a les despeses derivades de les següents intervencions:
    - restauració de la llanterna de la volta de la capella Fonda de l'església de Santa Eulària des Riu
    - restauració d'uns murs de pedra seca al conjunt històric de Sant Mateu d’Albarca
    - restauració de l'obra pictòrica titulada Mare de Déu de Gràcia o del Patrocini
    - redacció d’un projecte per a la restauració de l'església de Sant Mateu.
    Consulta el documento aquí.

AÑO 2019

Concedida una subvenció de 15.598,05 € per a la restauració de les façanes de l'Església de Sant Antoni de Portmany en virtut de la convocatòria d'ajudes econòmiques per al manteniment i la recuperació dels béns d'interès cultural amb la tipologia de monument a l’àmbit territorial de l’illa d’Eivissa per als anys 2019-2022. Consulta el documento aquí.

HOJA DIOCESANA (MENSUAL)

Mantente informado sobre todo lo que ocurre en la diócesis y adelántate a los próximos eventos.