EIVISSA VIU AQUESTA SETMANA LES CELEBRACIONS EN HONOR DE LA MARE DE DÉU DEL ROCÍO

EIVISSA VIU AQUESTA SETMANA LES CELEBRACIONS EN HONOR DE LA MARE DE DÉU DEL ROCÍO

La devoció per la Mare de Déu del Rocío es viurà intensament aquesta setmana a Eivissa amb les activitats organitzades per l’Associació Cultural Rociera d’Eivissa amb la col·laboració de la parròquia de la Mare de Déu del Roser i l’Ajuntament d’Eivissa.

El dimecres, dijous i divendres, a les 19:30 hores, s’oferirà el tridu en honor de la Mare de Déu del Rocío a l’església del Roser, seguit de Missa a les 20 hores.

El dissabte 23, a les 17 hores, està prevista la sortida en romeria des de l’església del Roser fins al parc Poeta Villangómez, on a mitjanit es resarà el sant rosari, presidit pel bisbe d’Eivissa, Mons. Vicent Ribas.

El diumenge 24, a les 11 del matí hi haurà ofrena floral a la Verge i Missa a les 13:30 hores, oficiada pel rector del Roser, Sr. Maurici Coronado, i cantada pel Coro Rociero; en el transcurs d’aquesta celebració litúrgica es procedirà també a la imposició de medalles.

A les 19 hores està prevista la romeria de tornada de la peregrinació des del Parc Poeta Villangómez fins a l’església del Roser.