La parròquia de la Mare de Déu del Rosari i Sant Ciriac, a la ciutat d’Eivissa, ha celebrat el diumenge 4 d’octubre la seua festa patronal amb una Missa solemne presidida pel bisbe d’Eivissa, Mons. Vicent Ribas, seguida de processó pels carrers que envolten el temple. Els feligresos, en acabar l’eucaristia, van presentar l’himne de la parròquia.
La parròquia de Sant Ciriac va ser instituïda l’1 de maig de 1971 pel llavors bisbe d’Eivissa, Mons. Francesc Planas Muntaner, que li va assignar part del territori de la parròquia de Santa Creu i la part de la parròquia de Sant Jordi que es trobava dins el municipi d’Eivissa. La seua primera seu es va instal·lar en un magatzem llogat al carrer Navarra, on es van dur a terme els oficis i celebracions parroquials durant 20 anys, fins que es va poder edificar una església parroquial apropiada, construïda al final de l’avinguda d’Isidor Macabich, a la confluència amb el carrer País Valencià, en un solar de 2.500 metres quadrats donat per una monja cistercenca eivissenca, Maria Torres Ferrer.
El temple, dissenyat per l’arquitecte Josep Zornoza Tur, per encàrrec del bisbe Mons Manuel Ureña Pastor, va ser beneït el 25 d’octubre de 1992 pel llavors nunci apostòlic a Espanya, Mons. Mario Tagliaferri, acompanyat pel bisbe d’Eivissa, Mons. Javier Salinas, que aquell mateix dia va establir per decret que el nom de la parròquia seria el de Mare de Déu del Roser (en atenció a la devoció de la religiosa que havia donat el terreny) i Sant Ciriac.
La casa parroquial i les altres dependències del temple parroquial es van acabar de construir el 1995.

