TROBADA DE FINAL DE CURS DEL PROFESSORAT DE RELIGIÓ DE LA DIÒCESI

TROBADA DE FINAL DE CURS DEL PROFESSORAT DE RELIGIÓ DE LA DIÒCESI

El professorat de Religió de la diòcesi ha celebrat una trobada de final de curs a la parròquia de Santa Gertrudis, amb la direcció del vicari d’Evangelització del bisbat d’Eivissa, D. Miquel Àngel Riera, per avaluar el desenvolupament del curs acabat d’acabar.

A la trobada es va incorporar també el bisbe, Mons. Vicent Ribas, que va presidir l’Eucaristia. A la seva homilia, el prelat va agrair als professors de Religió el seu treball i la seva vocació evangelitzadora, de vegades en condicions difícils als centres, i també va destacar l’afecte que va percebre en els alumnes durant la visita pastoral a les mestres i professores de Religió. Finalment, va animar tot el professorat participant a la trobada a continuar treballant amb esperança ia transmetre-la a alumnes i famílies.

La trobada acabà amb un dinar de tots els participants.