El professorat de Religió de la diòcesi ha celebrat una trobada de final de curs a la parròquia de Santa Gertrudis, amb la direcció del vicari d’Evangelització del bisbat d’Eivissa, D. Miquel Àngel Riera, per avaluar el desenvolupament del curs acabat d’acabar.
A la trobada es va incorporar també el bisbe, Mons. Vicent Ribas, que va presidir l’Eucaristia. A la seva homilia, el prelat va agrair als professors de Religió el seu treball i la seva vocació evangelitzadora, de vegades en condicions difícils als centres, i també va destacar l’afecte que va percebre en els alumnes durant la visita pastoral a les mestres i professores de Religió. Finalment, va animar tot el professorat participant a la trobada a continuar treballant amb esperança ia transmetre-la a alumnes i famílies.
La trobada acabà amb un dinar de tots els participants.
