L’Excmo. i Rvdm. Don Vicente Juan Segura ha fet públic els nous nomenaments a la Diòcesi que són els següents:

Mn. Don Francesc Javier Torres Peters, mossènyer de la parròquia de Sant Antoni Abat per jubilació del Rvd. Don Vicent Colomar Ferrer.

Mn. Don Antonio Ferrer Marí, mossènyer de la parròquia de Sant Carles de Peralta per jubilació del Rvd. Don Vicent Tur Ribas.

Mn. Don Maurico Coronat Polit, mossènyer de la parròquia de la Mare de Déu Del Roser i Sant Ciriac.

S’erigeix ​​la nova parròquia de la Sagrada Família de Can Bonet i es nomena primer mossènyer a Mn. Don Virgili Bago Malgapo, i a més Capellà responsable dels fidels catòlics filipins de la Diòcesi d’Eivissa

Mn. Don Sergio Alberto Pérez García, vicari de la parròquia de Sant Antoni Abat

Mn. Don Gerardo Mereles Espínola, vicari de la Mare de Déu del Roser i Sant Ciriac i Delegat Diocesà de la Pastoral de Migrants

Mn. Don Juan Miguel Torres Planells, Delegat Diocesà de Catequesi.

Mn. Don Marcelo Gabriel Jofré, Delegat Diocesà de la Pastoral de Turisme i Temps Lliure.

Donya Inés de la Porta Ferriol, Delegada Diocesana de Mitjans de Comunicació Social

Donya Margarita Portas Prats, delegada presidenta de Mans Unides de la Diòcesi d’Eivissa