Diumenge passat, 30 de setembre, el Rvd. D. Maurici Coronado Pulido prenia possessió de la Parròquia del Roser i sant Ciríac al mateix temps que el Rvd. D. Francisco Javier Torres Petters s’acomiadava de la que havia estat la seva parròquia durant 12 anys.

A l’Eucaristia, acompanyada pel cor rociero de la parròquia i presidida pel Bisbe D. Vicente Juan Segura, van acudir molts feligresos que van arribar a completar la major part de l’aforament.

D. Maurici, després de realitzar públicament la professió de Fe, va prendre possessió de la seu, del confessionari, de la font de Baptisme, i de les campanes amb un gran aplaudiment per part dels fidels.

En acabar, abans de la benedicció final, Juan Torres Basilio, en nom de tots els feligresos de la parròquia, li va dirigir unes caloroses paraules a D. Francisco Javier on va subratllar l’agraït que estaven tots els parroquians del Roser cap a la seva persona després de tants anys de servei a la parròquia. Al seu torn també li va dedicar unes paraules al que anava a ser el nou rector, D. Maurici, recordant el seu pas fa 15 anys per la parròquia en la que ara és rector. Una parròquia que, segons assenyalava Joan Torres, els sacerdots «no estan sols»; doncs parlava de la importància de la comunitat parroquial on es realitzen les tasques parroquials amb estima.

Finalment, va prendre la paraula D. Maurici, que va parlar de la «gran família del Rosari», on hi ha diversitat de nacionalitats i on sempre s’ha acollit a tothom, assenyalant que així espera que segueixi sent; una parròquia oberta que aculli a tots. Va finalitzar agraint a tothom la seva presència i recordant que la propera setmana, el diumenge 7 d’octubre, se celebrarà la festa de la Mare de Déu del Rosari; festa que començarà a les 11H. amb una Eucaristia seguida d’una processó. «on regni la comunió!» -va concloure -.

Una celebració molt emotiva i multicultural on els cants del cor rociero van prendre gran presència emocionant a molts.